NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Wednesday, February 13, 2013

TESTIMONI BENAR JUS DELIMA GULSAN

Arini aku ada mood nak menulis. So aku nak share pasal testimoni aku yang terbaru pasal Jus Delima Gulsan. 


delima juice - gulsan


Aku ni memang jenis yang suka beraerobik dan exercise. Aku pergi aerobik dua kali seminggu dan every weekend aku pegi jogging. So bila terover aerobik maka lutut dan sendi selalu la sengal. Almaklumlah umur pun dah tak muda lagi. Dah mencecah 40.......la katakan. So masa kat kelas aerobik aku nampak kakak ni, umur dia 56 tahun u...tapi masih cergas aerobik. So aku tanya apa rahsia dia. Dia pun tak lokek nak kongsi rahsia dia dengan aku. 

Dia cakap dia makan Jus Delima Gulsan. First sekali aku tanya dia mahal tak.....Mestilah harga kena cek dulu. Kalau mahal beratus-ratus aduh sayang jugak ngan duit kan.....Dia cakap murah je RM17 sebotol. So aku pon order. So sesapa nk beli ngan aku pun boleh. COD area Puncak Alam.

First time aku try, malam tu lepas aerobik aku pun bancuh sesudu besar plastik Jus Delima Gulsan tu campur sikit ngan kolagen yang aku masak sendiri, wah dengan sendiri tanpa alarm dan tanpa sengal badan pukul 5 pagi aku dah terjaga. Rasanya masam sikit. Tapi jika diambil dengan honey rasanya marvelous..... Guess what, sakit lutut dan sendi aku hilang sama sekali. Syukur alhamdullilah. Terima kasih Kak. Fati kerana tidak lokek untuk berkongsi rahsia akak yang awet muda tu......

So ini testimoni aku yang ikhlas dan benar. Aku suka sangat dengan produk ni coz dia bukan MLM...ha..ha...

Ok ni antara kelebihan jus delima yang mana aku copy n paste dari cik Google.
Khasiat Pati Delima:

•melawan lemak, meningkatkan metabolisma badan

•membersihkan sistem pencernaan, mengurangkan kembung yang tersimpan dan

mengempiskan perut

•bakar kalori / lemak

•melawaskan pembuangan

•buang angin dalam badan

•awet muda

•melegakan batuk/kahak/asma

•menurunkan tekanan darah tinggi / kolesterol tinggi

•utk lelaki / wanita - meningkatkan keupayaan libido (seksual)

•mengetatkan rahim (sambil meningkatkan pelinciran semulajadi, menjadikan hubungan

intim lebih selesa dan mesra)

•100% dapat mengatasi masalah kekeringan vagina wanita secara semulajadi

•melancar aliran darah

•memperbaiki perjalanan haid

•mengeluarkan peluh / toksin

•melegakan sakit kepala

•sangat bermanfaat untuk ibu-ibu hamil - mengatasi masalah morning sickness dan serta

mencantikkan kulit baby , Insyallah

•menstabilkan paras kolesterol

•Melawan Penyakit Gout/ Sendi

•Merawat cirit birit, sakit telinga, pandangan kabur, sakit gusi

•melawan kanser - Kajian Penyelidik mendapati Jus Delima kaya antioksidan dapat

memusnahkan dan mengurangkan sel kanser payudara , kanser kulit dan kanser prostat

serta mengekal tanpa menjejaskan sel sedia ada



CARA PENGAMBILAN:

♥ 1 sudu teh pati delima, diminum terus.

♥ (amalkan sebelum makan pagi dan malam)

♥ Pati Delima mempunyai banyak lagi kebaikan terutamanya dalam bidang kecantikan



PENTINGNYA
WANITA MENGAMALKAN PATI DELIMA

1. Menegangkan payudara

2. Mencantikkan kulit - merawat kulit rosak/kulit kering/kulit berjerawat

3. Mencerahkan kulit

4. Menegangkan kulit dan menjadikannya awet muda

5. Membuang lemak berlebihan terutama di perut

6. Merapat dan menyuburkan rahim - menormalkan kitaran haid yang tidak teratur

7. Merawat dan mencegah kanser rahim

8. Memelihara kadar keseimbangan hormon semasa haid (elak moody)

9. Membakar kalori dengan cepat, elak pertambahan berat badan

10. Mengubahsuai dan membaikpulih hormon semasa menopouse - sesuai dihadiahkan kepada ibu tersayang.

11. Merawat KEPUTIHAN dan jangkitan kulat di faraj/rawat kegatalan faraj.

12. Menghalang pembentukan SEL BARAH PAYUDARA

13. Menjaga kesihatan usus besar dan kecil (lawas)

No comments:

Post a Comment

nisa