NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Monday, March 4, 2013

KHASIAT JUS DELIMA GULSAN


 delima juice - gulsan


 Kepada sesiapa yang belum mengetahui khasiat jus delima dibawah ini antaranya yang aku perolehi hasil carian internet. Aku telah mencubanya dan aku syorkan korang semua pun cuba. Dan ini adalah testimoni aku sendiri selepas mengamalkannya selama sebulan.Murah je RM17 rgt sebotol. Kalau nak order nanti sms aku Nisa 012 2586320.
•melancar aliran darah - sentiasa berpeluh

•memperbaiki perjalanan haid - haid tidak pernah miss

•mengeluarkan peluh / toksin

•melegakan sakit kepala

•sangat bermanfaat untuk ibu-ibu hamil - mengatasi masalah morning sickness dan serta

mencantikkan kulit baby , Insyallah

•menstabilkan paras kolesterol

•Melawan Penyakit Gout/ Sendi

•Merawat cirit birit, sakit telinga, pandangan kabur, sakit gusi

•melawan kanser - Kajian Penyelidik mendapati Jus Delima kaya antioksidan dapat

memusnahkan dan mengurangkan sel kanser payudara , kanser kulit dan kanser prostat

serta mengekal tanpa menjejaskan sel sedia ada
  • merawat penyakit sendi dan sakit lutut - ini yang aku rasa hasil yang paling ketara selepas mengamalkan minum  jus delima nisecara konsisten selama sebulan



CARA PENGAMBILAN:

♥ 1 sudu teh pati delima, diminum terus.

♥ (amalkan sebelum makan pagi dan malam)

♥ Pati Delima mempunyai banyak lagi kebaikan terutamanya dalam bidang kecantikan

No comments:

Post a Comment

nisa