NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Monday, January 6, 2014

PREMIUM COLLAGEN POWDER

Rasa macam dah lama tak update pasal Collagen Powder ni. Aku dah gunakan Gogen Premium Collagen Powder ni dah lama. Sebabnya aku telah mendapat hasil yang memuaskan dan harganya pun sangat ok jika dibandingkan dengan produk-produk yang lain.

Gogen ini adalah serbuk kolagen dan vitamin C yang akan membantu mencerahkan kulit juga. Aku suka amalkan Gogen ini sebab ia adalah bahan asli. Hanya vitamin C dan kolagen. 

Kenapa kita wanita kena amalkan kolagen ni kerana semakin kita berusia kulit kita akan hilang keanjalan dia. Lagipun pengambilan yang berterusan akan melambatkan proses menopause bagi kaum wanita yang telah lanjut usia. 

Kalau korang nak tau menopause ni adalah sebahagian proses yang akan dialami oleh semua kaum wanita apabila usia telah menginjak ke 50 an ataupun ada juga yang mengalami proses ni lebih awal. 


Selain daripada khasiat di atas, ia juga boleh merawat kulit bermasalah pigmentasi (jeragat) yang dihadapi oleh kaum wanita.


Kalau berminat boleh hubungi Nisa 012 258 6320. Aku ada banyak testimoni daripada teman-teman sepejabat yang mengamalkan kolagen premium powder ni.


Harga hanya RM60 sebotol.




No comments:

Post a Comment

nisa