NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Monday, November 11, 2013

Shampoo terbaik merawat masalah kelemumur

Assalamualaikum kepada anda semua. Malam ni baru ada mood untuk update blog memandangkan sebelum ni desktop mengalami masalah

So aku nak share pasal shampoo ni. Shampoo ni aku beli untuk anak aku yang mengalami adalah kelemumur yang sangat teruk. Kulit kepala sentiasa penuh dengan kepingan kelemumur. Bila pakai baju color hitam boleh nampak kepingan putih gugur kat baju.

So aku beli shampoo ni kat salun kat kampung. Nama shampoo ni AD hair & scalp treatment.

Lepas dah pakai selama seminggu alhamdulillah boleh nampak perubahan kat kulit kepala anak aku. Ternyata shampoo ni sangat berkesan untuk merawat kelemumur.

Tapi cakap nyonya yang jual tu shampoo ni juga boleh merawat kutu.

Aku juga pernah try untuk merawat kutu kat kepala anak aku. Mujarab jugak shampoo ni.

Cara penggunaan ialah basahkan rambut, letak shampoo kat kulit kepala lepas tu bungkus dengan kain selama 5 minit. Lepas tu cuci dan bilas rambut hingg bersih.

So kalau ada sesiapa yang berminat dengan shampoo ni bolehlah hubungi Nisa 012 258 6320.

Harga RM40 sebotol. Isi kandungan 240ml. Kalau aku guna cukup untuk 2 bulan. Baunya pun sangat wangi.

No comments:

Post a Comment

nisa