NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Wednesday, June 30, 2010

SEMALAM CUTI AMIK REPORT CARD

Yahoo.... semalam aku cuti coz kena pegi amik report card 2 orang anak aku. Anak aku no. 2 tu nama dia Farah. Dia ni ok lah dapat no. 1 sekolah kebangsaan dan sekolah agama. Tapi yang no. 3 tu namanya Adriana dapat no. 15 and 19. Tension betul. Bila tanya nape jadi cam tu. Senang je dia cakap tak leh jawab certain soalan dalam subject. Tapi bila pegi sekolah tengok graf kat kelas dia ada je yang dapat A, so geram je lah. Itu citer pasal anak.






Lauk-lauk kat atas tu aku makan semalam.Coz semalam tak puasa maka kami sekeluarga pun pegi makan Nasi Padang kat Meru, Klang. Aduh Hubby makan bertambah-tambah. Favourite dia la katakan. Aku ambik ayamg rendang, percik, renang daging, sayur nagka dan rebung masak lemak. Hmmmm... enak tak terhingga.

Gambar tak sempat nak amik coz masing-masing dah lapar sangat.

Jom layan picture ehsan Cik Google.

No comments:

Post a Comment

nisa