NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Wednesday, November 3, 2010

BETUL KE ORANG MELAYU MALAS BERSENAM




Aku rasa cukup geram dengan orang-orang melayu kita ni. Cukup malas nak bersenam. Bukan apa dah tiga minggu berturut-turut kelas aerobic aku kosong. Tinggal aku dan instructor je yang ada. Aku pun tak tahu apa nak jadi ngan kawan-kawan aku nih. Penat la aku sms dan bagitahu. Nape yek memang orang melayu kita ni malas bersenam. Lepas tu sibuk la pulak nak makan Jus Mate dan berbagai-bagai. Wahai kawan-kawan ketahuilah bahawa badan kita ni tidak akan kurus macam magic jika kita tidak bersenam. Janganlah jadikan alasan tak de masa untuk bersenam satu jam seminggu.


3 comments:

  1. mmg org kita mls senam..senam sbb nak kurus je..dah kurus..kelas aerobik lengang..huhuhu.

    ReplyDelete
  2. slm sis nisa..
    kalau nk turun berat badan mcm lina dr 68 kg to 55 kg now..msg to my email jezlinux_lux@yahoo.com
    insyaallah..berjaya..saya dh alami nyer

    ReplyDelete

nisa