NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Monday, November 8, 2010

DENGARNYA MIZZ NINA AKAN BERTUNANG



Siapa Mizz Nina ni aku penah kuarkan citer dia kat blog ni. Ala yang nyanyi What you're waiting for berduet dengan Colby Odonis tu. So pandai-pandai la cari sendiri. Citer ni aku petik dari Berita Harian online.

RAMAI peminat sudah pun tahu mengenai hubungan intim antara dua penyanyi popular masa kini, Mizz Nina dan Noh daripada kumpulan Hujan. 

Sejak awal tahun ini, gosip mengatakan kedua-dua artis ini dalam proses saling mengenali hati budi tersiar di sana-sini. 

Apatah lagi ketika itu mereka bekerjasama untuk album solo penyanyi wanita itu.

Kalau tak silap Cik Normah, Noh menghadiahkan sebuah lagu berjudul Kurnia untuk album wanita cantik ini. 

Cuma mungkin ramai yang tidak tahu, kedua-duanya mula terbabit dalam seni berlandaskan irama sama, hip hop, beberapa tahun yang lalu. 

Jika Mizz Nina bersama kumpulan Teh Tarik Crew ketika itu, Noh pula bersama kumpulan MIX. 

Begitupun, keintiman antara dua bintang muda ini khabarnya mula bertaut pada awal tahun ini. Pengakuan daripada empunya diri pula mula muncul sejak beberapa bulan lalu.

Yalah, buat apa hendak dinafikan kalau ia perkara yang membahagiakan mereka, kan? 
Peminat pun tentunya gembira apabila dua insan popular ini menjalinkan cinta. 

Bak kata orang tua-tua, mereka umpama pinang dibelah dua, sama cantik dan sama padan.

Cerita terbaru yang Cik Normah dengar, Mizz Nina dan Noh akan mengakhiri percintaan mereka dengan ikatan pertunangan sedikit masa lagi. 

Perincian majlis itu tidak pula Cik Normah dapat lagi, sebab khabarnya, mereka hanya akan mengumumkan perkara itu pada 16 November ini.

Cik Normah dan rakan-rakan di pejabat memang gembira dengan perkhabaran yang baru diterima ini. 

Buat apa hendak tunggu lama-lama, kalau masing-masing sudah saling menyintai. Perkara yang elok, baiklah dipercepatkan, semoga keberkatan menjadi milik mereka.

Kepada pasangan selebriti yang kian meniti bibir peminat ini, Cik Normah doakan selamat berbahagia. Cik Normah sendiri teringin untuk turun ke majlis sidang akhbar itu nanti, kalau keadaan mengizinkan.

2 comments:

nisa