NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Wednesday, March 20, 2013

KELEBIHAN JUS DELIMA

 



 Hari ni aku nak share testimoni kakak aku sendiri yang telah mengamalkan Jus Delima setelah aku perkenalkan.

Kakak aku adalah pengidap diabetes dan tahap gula dalam badan Kak Long adalah sangat tinggi iaitu 10. Aku perkenalkan Kak Long aku dengan Jus Delima Gulsan ni. Selepas mengamalkan Jus Delima Gulsan sebotol, Kak Long pegi check up bulanan kat hospital kerajaan di Terengganu. Alhamdullillah berkat dengan izin Allah, paras gula dalam badan Kak Long telah turun kepada 6. Kak Long sangat berterima kasih kerana telah memperkenalkan kepadanya Jus Delima Gulsan ni. Semoga Kak Long sihat selalu dan bebas dari penyakit tu.

Ya jika Kak Long aku telah berjaya menurunkan paras gula dalam badannya, maka sesiapapun boleh mencubanya. Harganya amat berpatutan sekali.

Ya lah jika ia serasi dengan kita, tak payah ubat mahal pun boleh kan.

Kepada sesiapa yang berminat boleh hubungi saya nisam867@gmail.com.

No comments:

Post a Comment

nisa