NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Thursday, March 21, 2013

TESTIMONI BARU JUS DELIMA GULSAN

Saja nak share testimoni baru pasal jus delima Gulsan. Dia ni member office. Dia memang ada asma dan dia memang yang jenis berisi. 

So dia selalu komplen sakit kaki tiap-tiap malam. Aku rasa cos badan dia yang agak besar tu yang buatkan kaki dia sakit coz kaki dia tak leh tampung berat badan dia. 

So aku pun introduce jus delima ni kat dia. Dia terus beli sekali 3 botol dengan aku. Dia beli untuk ayah dan mak dia sekali. 

Minggu pertama dia try dia cakap kaki dia dah tak sakit bila bangun pagi-pagi. Dia cakap best sangat coz kaki dia dan mak dia dah tak sakit lagi. Dan serangan asma nya pun dah takde. Alhamdullilah dia cakap dia nak beli lagi coz sangat berkesan bagi dia.

Terima kasih Zura kerana percaya dengan cakap saya. Sesapa yang berminat atau nak tak lebih lanjut boleh email kat saya nisam867@gmail.com. 

Insya allah saya akan berkongsi tentang khasiat jus delima yang tak ternilai ini. Nak beli dengan saya pun boleh. COD area KLCC, Puncak Alam, Megan Avenue 1, Avenue K dan Ampang Park. Harga pun murah je RM17 sebotol....


No comments:

Post a Comment

nisa