NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Wednesday, October 27, 2010

PENGALAMAN PAKAI DETOX FOOT PATCH




Aritu aku dapat free give away detox foot patch. Seronok rasanya dapat sepasang dari Hazmanfadhil.com. Malam tu sebelum tidur aku pun pakai benda tu. Dalam masa lima minit selepas pakai urat-urat kaki aku terasa macam kena tarik-tarik. Pastu dalam setiap sejam aku mesti jaga. Tak tau nape. Effect disebabkan oleh foot patch tu kah ataupun memang toxin banyak dalam badan aku. Lepas bangun pagi aku pun buka, hitam je disebabkan toxic atau pun tindak balas lain. Aku pun tak tahu.

So sesapa yang nak kongsi pengalaman dengan aku bolehlah hantar komen. Betul aku sorang saje yang rasa begitu atau pun pengguna-pengguna lain pun rasa begitu.

Hu...hu.... tolong bagi komen.


No comments:

Post a Comment

nisa