NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Monday, October 11, 2010

TESTIMONI : JAMU RATU DARA



Salam semua. Arini aku nak citer sikit pasal Jamu Ratu Dara berdasarkan pengalaman aku sendiri. Jumpa jamu ni pun secara tak sengaja masa tengah buat blogwalking. Agak lama juga aku baca testimoni semua orang. Pastu baru rasa nak try. Reason why aku nak try ialah coz period aku ni kekadang tak betul time dia. Tak pernah miss tapi date dia memang tak tepat. Pastu bila dah period pulak, sampai 9 (sembilan) hari pun ada. Yang buat tensen tu darah memang kuar tapi macam stain je. Dah lah waktu period panjang, senggugut lagi. Sengugut tu lah yang buat aku tak tahan sangat. So bila dah baca testimoni, aku pun try. 


Cara nak makan kena makan 2 biji 2 kali sehari. Aku pun try la ikut cara-cara ni. First makan ngan perut kosong. Hu..hu... pedih perut la. So moral of the story nak makan jamu ni kena lepas makan. So aku pun try la mengikut caranya. Memula makan tu banyak je angin yang kuar dan sakit sendi pun kurang sikit. Aku makan 2 biji 2 kali sehari ni dalam 2 minggu, pastu aku rasa cam breast aku keras sikit. Mengikut testimoni tu cakap jamu ni akan memejalkan dan besarkan breast. So aku tak nak la besarkan breast pulak. Cukup la dengan size breast aku ni. Hu...hu... nanti tak larat nak bawak lak. 

Pastu aku continue makan 2 biji sekali sehari je. Bila makan je, angin yang ada dalam badan mesti kuar. Dan yang paling penting, jamu ni juga melawaskan pembuangan air besar. So sesape yang ada masalah pembuangan air besar, boleh try ni. Aku rekomen habis-habisan, coz aku dah try. Banyak lagi khasiat jamu ni, masalah keputihan yang aku alami juga makin kurang. Period pain/sengugut pun dah makin kurang. So sesapa yang berminat nak beli, sila emel kat aku. Dan yang penting sekali masa bulan puasa aritu, aku period 7 hari je. Alhamdulillah. Darah yang kuar ari pertama dan kedua tu agak banyak, berketul-ketul. Pastu hari ketiga ok sikit. Darah ada kuar tapi tak banyak macam hari pertama dan kedua.


Ini testimoni dari aku sendiri ya. Sekarang aku akan continue makan jamu ni coz aku dah rasa perubahannya. Sebotol RM15 je. Dalam tu ada 40 biji. Worth buying la. Kalau sesiapa berminat boleh emel kat aku : nisam867@gmail.com.

Antara khasiat Jamu Ratu Dara :

• Sgt berkesan utk merapatkan serta memantapkan lagi vagina. Kompem ketat dan padat dan panas je kat dalam tu.. Grip akan jadik luar biasa!!..Mcm anak dara balik tau!

• Sgt berkesan memulihkan masalah keputihan, kegatalan dan bau2 yang kurang enak di vagina..

• Mengawal lendir dan lelehan vagina..

• Menambahkan tenaga dan melancarkan perjalanan darah.

• Merawat keletihan dan tidak bermaya. (Letih2 badan tu elok la makan..)

• Melawaskan pembuangan air besar dan kecil.

• Boleh mencegah barah payudara dan rahim.

• Memulih otot dalaman faraj. (Sgt sesuai untuk wanita lepas bersalin)

• Awet muda. Boleh menghaluskan dan mencantikkan kulit (Muke jadi merah2
berseri)












No comments:

Post a Comment

nisa