NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Sunday, October 31, 2010

HADIAH BANTAL PANAS PERCUMA

Aku nak join satu lagi give away by Lovely Melon.


Tujuan aku nak join give away ni kerana ofis aku ni sejuk yang amat, so bila dapat hadiah ni boleh la aku bertungku kat ofis yang sejuk beku ni. Boleh aku buat promosi kat kawan-kawan yang lain bila dah dapat hadiah percuma ni.

Syarat-syarat penyertaan ni seperti di bawah :

SYARAT-SYARAT PENYERTAAN:
1. Daftar sebagai follower blog ini.
2. Buat satu entry berkenaan giveaway ni (WAJIB tapi ikut kreativiti korang la)
3. letakkan banner di entry dan di sidebar serta dilinkkan ke entry ini
4. Masukkan URL blog ini ke dalam bloglist you all
5. Dah siap semua, sila tinggalkan follower id dan URL entry you all kat kotak komen
(tarikh tutup 10.11.2010)

No comments:

Post a Comment

nisa