NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Tuesday, April 23, 2013

GOGEN



 Rasa macam dah lama tak update pasal Gogen ni....Ok la arini aku nak update testimoni pasal Gogen ni oleh kakak dan mak aku sendiri.

Aritu aku balik kampung. Perasan muka mak aku smooth dan dah kurang dia punya fine lines. Aku tanya dia mak makan ari-ari ke benda GOGEN tu, jawab mak aku ye lah. Habis tu benda dah ada. Makan je lah. 

Lgipun muka dia dah moist dan tak kering lagi. So lepas ni aku kena order dan bawak balik kat mak aku pulak. Tapi mak bayar la sikit. Aku tolong beli je ke...He..he...mak aku memang dah tau aku akan tanya soalan macam tu. Dia terus beli 3 botol dan bayar RM200 kat aku. Keep the change katanya.

Aku gembira sangat dan mak aku cakap semua kawan-kawan dia dah notice perubahan kat muka dia. So sekarang mak aku happy sangat dan sakit lutut pun dah kurang. Untuk pengetahuan semua mak aku berumur 65 tahun dan masih boleh drive ke sana sini dengan kereta manual kau......

So sesapa nak order boleh hubungi aku Nisa 012 258 6320. Sekiranya aku tak sempat angkat phone, sila sms je.

No comments:

Post a Comment

nisa