NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Wednesday, April 17, 2013

PENAWAR KEPADA RESDUNG

Rasa macam dah lama tak update blog, asyik sibuk blog walking je....Arini ni aku nak share testimoni hubby aku sendiri dengan habbatus sauda. Hubby aku ni memang ada resdung yang sangat teruk. Kalau salah makan sampai boleh jadi demam disebabkan resdung ni. 

Minggu lepas dia terlebih makan segala seafood dan kangkung belacan. So apa lagi, terus terbersin-bersin sampai keluar airmata dan dengan sekejap tu dia rasa macam nak demam. 

So kalau sesape nak tahu, penangan resdung ni adalah sangat tension kalau tersalah makan. So balik dari restoran, aku terus bagi hubby aku makan 2 biji pil habbatus sauda yang memang aku sentiasa simpan kat rumah. Lepas je makan habbatus sauda dua biji langsung selsema dan sejuk-sejuk badan hilang. Macam kena buang dia cakap. Alhamdullilah habbatus sauda ni sangat berkesan untuk mengubati resdung atau pun asma.

Aku dan anak-anak memang dah lama amalkan makan habbatus sauda ni. Yang paling aku perasan sekali, bila makan habbatus sauda ni, dia akan bagi kita tenaga. Dan yang paling penting sekali dia dapat mengubati resdung yang dialami oleh semua anak-anak aku.

Inilah jenis habbatus sauda yang aku dan keluarga makan. Nama dia BARAKA kotak hijau. Aku beli kat kedai kat rumah. Sekotak hanya RM12.00. Kalau nak kirim bagitau aku ye...email pun boleh @ nisam867@gmail.com.

No comments:

Post a Comment

nisa