NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Monday, April 29, 2013

TESTIMONI JUS DELIMA TERBARU






Salam semua. Semalam aku dah share pasal Bio Oil. Arini aku nak share testimoni Jus Delima Gulsan yang terbaru oleh hubby sendiri.

Aritu hubby pegi buat full medical check up dekat Pusrawi Jalan Tun Razak. So sampai part yang ECG tu doktor suruh dia berlari atas treadmill. So lepas tu doktor suruh dia berhenti. Doktor cek tengok report tu dan suspect hubby ada masalah jantung tersumbat.

Aduh hubby aku pun panik dan disuruh datang follow up lepas seminggu. Dia balik dan citer kat aku dengan panik dan suspen.

So start malam tu aku bagi dia minum 2 sudu besar Jus Delima Gulsan. Pastu setiap hari dua kali sehari aku bagi dia minum Jus Delima Gulsan. Menjerit-jerit tiap-tiap kali minum coz hubby jenis yang tak tahan dengan masam. Aku minum ok je. 

Then sampai hari untuk follow up kat hospital Pusrawi. Kali ni doktor pakar cardiac sendiri yang buat test. Kena lagi berlari atas treadmill.

Lepas tu kuar report yang mengatakan jantung hubby aku sihat walafiat. Dia pun pelik dan tanya apa yang hubby aku makan atau buat. He..hee. hubby aku cakap dia pergi exercise je. Doktor suspect maybe dia misreading report tu kot.

Tapi dia dah siap confirm aritu. Siap dia nak refer hubby pegi check up kat IJN lak.

Alhamdullillah syukur my dear hubby selamat dari sebarang penyakit jantung. Mungkin berkat Jus Delima tu. Aku pun tak tahu. Doktor pun pelik.

Ini adalah testimoni aku sendiri dan aku nak share kepada pembaca yang sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni.

Mulai daripada haritu, hubby aku mengamalkan minuman Jus Delima ini dua kali sehari setiap hari. Ada satu hari stok aku dah abis aku bagi je dia minum honey je. Dia tanya kenapa tak de Jus Delima, aku cakap dah abis. So dia bagi duit kat aku suh aku pegi beli. Aku tanya nape, dia cakap minum Jus Delima tu buat sistem penghadaman dia lancar. 

So sesapa nak beli boleh beli ngan aku ye. Aku boleh dapatkan dengan harga RM14 sebotol. Kalau berminat hubungi Nisa 012 258 6320. Email, sms dan watsapp pun bole.

No comments:

Post a Comment

nisa