NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Wednesday, June 26, 2013

PENGHANTARAN JUS DELIMA

Salam semua. Lama rasanya tak update blog ni. Busy dengan keja lately.

Arini aku nak bagitau tentang penghantaran jus delima Gulsan. Jika sesiapa yang berminat untuk membeli Jus Delima Gulsan ini sebanyak 5 botol dan ke atas, akan ada penghantaran percuma ke Petaling Jaya dan Taman Desa. Cuma kalau korang nak beli kurang dari 5 botol, bolehlah datang ke ofis hubby aku di Faber Tower. Kalau berminat boleh contact aku dulu then aku akan inform dia awal-awal. So tak yah bayar duit pos. Lagi jimat.

Jika kebetulan aku balik ke Negeri Sembilan daerah Nilai, Rembau dan Seremban serta kawasan-kawasan sekitarnya, penghantaran ke rumah atau jumpa di mana-mana kawasan terdekat. Syaratnya jika pembelian 10 botol ke atas sahaja.  Cas penghantaran ke Negeri Sembilan cuma RM10 je. Kalau antar dengan Pos Laju mahal la. Lebih kurang RM20-RM30.

So kepada sesiapa yang berada di sekitar kawasan PJ, Taman Desa dan Negeri Sembilan (daerah yang aku sebutkan kat atas), kalau berminat boleh bagitau ye.

Sebotol hanya RM14. Jus Delima Gulsan ternyata terbaik untuk kesihatan anda.


No comments:

Post a Comment

nisa