NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Thursday, June 6, 2013

TESTIMONI BENAR TERBARU JUS DELIMA GULSAN

Salam Jumaat semua. Macam rindu kat blog ni dah lama tak update. Entah apa-apa yang busy la. Sampai dah terbiar blog kesayangan ku ini.

Aritu aku balik kampung anak buah saudara bertunang. Dah lama tak balik best sangat dapat jumpa emak dan adik beradik yang lain. Lepas rindu kat semua.

Pastu aku perasan mak aku macam dah kurus. Aku tanya mak nape dah kurus ni. Sakit ke apa. Dia cakap tak pun sebab baru lepas buat medical cek up. Kakak aku pun perasan yang mak aku dah kurus.Tapi mak aku ni taklah gemuk sangat pun cuma dia gempal je.

Kakak aku tanya apa yang aku bagi mak aku makan sampai dah kurus. Aku cuma berikan mak aku minum Jus Delima dan Gogen tu. Sebab aku bagi mak minum Jus Delima tu sebab mak aku hampir-hampir terkena darah tinggi. Gogen tu untuk hilangkan penyakit sendi-sendi. Sebab mak aku ni jenis yang suka makan nasi. Apa kena mengena kan.... Entah mungkin sebab dah berumur kot.

Tapi walaupun dah kurus mak aku happy sebab katanya lutut dia memang tak sakit dan yang paling penting dia memang bebas dari sebarang penyakit. Mak aku umur 66 tahun dah. Tapi kalau berjalan kalah semua orang. Mak memang jenis yang tak percaya pada ubat-ubat. So mak memang bergantung pasa suplement je.

Alhamdullillah mak aku dah disahkan bebas dari penyakit darah tinggi. Dan berat mak aku dah susut. Penyakit pun hilang dan berat pun turun kata mak aku. So aku memang jadi pembekal kat mak aku.

So kalau ada yang berminat boleh order dengan aku Nisa 012 258 6320 hanya RM14 sebotol.



No comments:

Post a Comment

nisa