NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Tuesday, June 11, 2013

TESTIMONI BENAR PENGGUNA SYAMPU ESZ - SYAMPU UNTUK MENGATASI KEGUGURAN RAMBUT

Salam semua. Hari ini dah 3 Syaaban. Kejap je pejam celik, pejam celik dah nak masuk Ramdadhan. Semoga anda semua dikurniakan kesihatan yang baik untuk menghadapi Ramadhan yang bakal menjelang tak lama lagi.

Arini aku nak share testimoni benar oleh ipar aku yang menggunakan syampu ESZ. Syampu ni memang sangat berkesan untuk mengatasi masalah keguguran rambut. Aku memang rekomen sangat-sangat kepada sesiapa yang tengah mencari syampu tersebut.

Ipar aku ni memang mengidap darah tinggi. So bila dia makan ubat, katanya effect ubat tu buat rambut dia gugur. Satu hari dia ternampak aku beli syampu ESZ ni dan tanya pendapat aku. So aku memang rekomen kat dia. Dia pun try dan alhamdullillah dia dah repeat order dari aku untuk mak dia dan kakak dia sekali. Katanya syampu ni memang sangat bagus dan nampak kesan selepas sekali guna je.

So kalau sesiapa berminat boleh hubungi Nisa 012 258 6320. Harga dia RM60. Syampu ni didatangkan dengan tonik sekali. 





No comments:

Post a Comment

nisa