NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Tuesday, June 18, 2013

TESTIMONI BENAR JUS DELIMA LAGI - HILANGKAN BATUK

Salam semua. Lama tak singgah sini. Penyakit M dah datang. Lepas tu rasa macam penat dan macam-macam.

Hari ni aku nak share testimoni aku sendiri dengan Jus Delima ni.

Anak sulung aku Syaza balik bercuti semester dua minggu lepas. Masa aku jemput dia, Syaza ni tak de suara dan batuk yang tak henti-henti. Lagipun cuaca sekarang panas terik. Katanya tekak dia rasa cam terbakar dan asyik minum air rasa tak puas. 

Sampai rumah, aku bancuh jus delima dan honey bagi minum sebelum tidur. Alhamdullilah batuknya terus hilang. Sampai esok suara dah ada balik. Syaza gembira sebab kalau tak batuk tu menganggu dia sangat-sangat.

Dia pun pelik dan tanya aku macam mana aku tahu jus tu boleh hilangkan batuk. Entah aku pun tak tahu tapi aku pernah terbaca yang jus delima ni memang banyak khasiat dia. Salah satu di antaranya ialah hilangkan batuk dan macam-macam lagi. Lagipun delima ni adalah antara makanan sunnah.

So kalau sesiapa yang nak mencuba boleh hubungi Nisa 012 258 6320. Hanya RM14 sebotol.


No comments:

Post a Comment

nisa