NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Monday, August 12, 2013

LAGI TESTIMONI/REVIEW JUS DELIMA TERKINI YANG SUNGGUH OWESOME



 Aku baru dapat mesej daripada seorang kakak yang pernah beli Jus Delima ni. Dulu aku pernah pos testimoni jus delima oleh kakak sulung aku yang mengidap penyakit kencing manis. 

So kakak ni excited nak try. Dia try terus dan beli 10 botol daripada aku. Dan hasilnya tahap glukos dalam darah kakak ni dah turun daripada 12 kepada 3 dalam masa 1 sebulan. Alhamdulillah kakak. Aku cuma berkongsi testimoni kakak sulung aku je. Dan ternyata ada yang serasi dengan Jus Delima ni.

Kita cuma ikhtiar dan dengan kuasa Allah juga yang telah menyembuhkan penyakit kencing manis kakak ni.

Doktor yang cek dia memang tak sangka yang tahap gulanya turun begitu ketara sekali especially dalam bulan puasa ni.

Aku telah pun merokemen kepada adik-adik ipar lelaki aku dan salah seorang daripada adik aku mengidap penyakit sakit pinggang yang teruk sangat sampai tak leh jalan.

Lepas je aku syorkan Jus Delima Gulsan ni, alhamdulillah sakit pinggangnya terus hilang dan dia cakap bila bangun pagi rasa sangat cergas dan senang nak bangun pagi.Kalau tak dulu setiap bulan dia akan pegi injection untuk tahan sakit. Sekarang ni tidak lagi selepas mengamalkan Jus Delima Gulsan.

Aku baru rekomenkan kepada nenek saudara aku yang kena gout. So next month bila balik kampung nanti aku share kat korang semua samada jus ni berkesan atau pun tidak.

Kepada sesiapa yang berminat untuk mencuba Jus Delima ni, sila hubungi Nisa 012 258 6320 boleh emel, mesej atau wats app pun boleh. Kalau nak minta pendapat pun ok. Harga yang aku tawarkan adalah sangat berbaloi hanya RM14 sebotol tidak termasuk pos.

COD juga boleh di kawasan Puncak Alam, Ampang Park, KLCC, KL Sentral dan juga Klang Lama.






No comments:

Post a Comment

nisa