NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Monday, September 23, 2013

AIR DELIMA -POMEGRANATE JUICE MIKHAK

As-salam kepada kawan-kawan semua. Aku dah lama tak update blog aku ni adalah disebabkan oleh ketiadaan laptop aku memandangkan sekarang aku dah tak bekerja.

Sedih pulak rasanya. Kalau dulu aku anytime boleh update blog bila ada mood. Sekarang ni kena pegi cc untuk update blog aku. 

Hari ni aku nak share produk baru Air Delime - jus yang boleh terus diminum. Rasa sama macam jus delima Gulsan cuma yang ini cair dan tak bancuh. Sejuk kan dan ready to drink. Wallah sedap sungguh air ni. Ada rasa masam dan manis sedikit. Khasiatnya sama je macam jus delima Gulsan. 

Harga se pack hanya RM1.50 je. Pembelian minumum sebanyak 15 pack.

Berminat boleh hubungi Nisa 012258 6320. Mesej/call atau wats app pun bole.


No comments:

Post a Comment

nisa