NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Wednesday, September 4, 2013

GOGEN PREMIUM KOLAGEN POWDER

Bila aku buka FB ada sorang member ni suruh aku Like page EPHYRA. Kalau korang nak tahu produk ni adalah produk berasaskan kolagen. 

Aku rasa serba salah pulak nak like page tu. Sebab aku sendiri pun tak gunakan produk tu.

Bila aku google, katanya produk EPHYRA tu adalah serbuk kolagen yang dihasil kan daripada ikan laut dalam. Dan kalau korang nak tahu harga produk ni adalah RM228 sekotak dan ada 30 sachet kalau tak silap.

Tapi bagi aku, cukuplah dengan mengambil Gogen Premium Collagen powder yang ternyata sangat murah berbanding dengan produk lain. Yang nyata khasiat produk Gogen adalah sama dengan khasiat Ephyra.




Sebab aku memang dah mengamalkan Gogen ni dah dekat setahun dan kesan nya memang ternyata amat berkesan. Kesan yang paling utama ialah merawat sakit sendi. Kalau dulu bawah lutut aku memang akan terasa sakit bila naik dan turun tangga. Dan juga bila time dekat nak period, pinggang aku akan rasa nak patah.So sekarang bila dah lama amalkan Gogen dan Jus Delima Gulsan, semua penyakit sendi, senggugut terus hilang.

Gogen juga berfungsi untuk menganjalkan kulit. Kalau nak dibanding kulit aku dulu dengan sekarang memang jauh berbeza sebab dengan pengambilan yang berterusan kulit akan jadi halus dan mulus. Kulit aku pun memang bersih dari jerawat. Sebab Gogen ni dah dicampurkan dengan vitamin C maka kulit aku adalah cerah sedikit berbanding dulu. Takde lah putih melepak macam Hanez Suraya tu cuma cerah sedikit. Yang penting kulit aku bersih.

So kalau sesiapa yang nak tahu harga Gogen ni hanya RM60 sebotol. Kalau berminat boleh email ke nisam867@gmail.com. Kalau nak cepat boleh sms/call/watsapp ke Nisa at 012 258 6320.


No comments:

Post a Comment

nisa