NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Tuesday, September 10, 2013

JUS DELIMA GULSAN MURAH DAN BERBALOI MERAWAT GOUT - TESTIMONI BENAR LAGI

Salam semua. Aku harap korang semua pun berada dalam keadaan yang sama jugak. Arini rasa ada mood nak menulis lagi. So hari ini aku nak share testimoni jus delima Gulsan yang aku jual ni.

Aku pernah tulis pasal nenek saudara aku yang bertongkat disebabkan masalah gout yang dihidapi selama bertahun-tahun masa aku pergi melawat rumah dia Hari Raya baru ini.

Masa tu aku tak tau pun dia adalah pesakit gout dan kebetulan aku bawa Jus Delima Gulsan. Sememangnya aku sentiasa ada bekalan Jus Delima kat belakang keta sebab ipar-ipar aku memang amalkan jus ini.

Masa pegi rumah nenek saudara aku, dia kelihatan agak uzur disebabkan oleh gout. Katanya sakit tak leh jalan dan kena pakai tongkat. Kesian pulak aku tengok. Maka aku pun cakap dengan atok saudara aku supaya cuba Jus Delima ni. Aku bagi kat dia 2 botol.

Semalam dia call aku dan cakap nak order 10 botol dari aku sebab katanya nenek saudara aku dah boleh jalan tak pakai tongkat selepas minum jus delima sebanyak 2 botol tu. Alhamdulillah katanya. Atok sangat bersyukur sebab sebelum ni semua benda supplemen yang nenek aku dah cuba. Jus delima yang start dengan "P" tu pun dia dah try. Tak serasi katanya. 

Mungkin juga nenek serasi dengan jus delima Gulsan ni dan juga dengan izin Nya jugak. Aku pun tumpang gembira sebab atok aku cakap setiap kali treatment kat klinik memakan belanja yang banyak. Lagipun dia dah pencen dan perlu berjimat.

Dia cakap dahlah jus ni murah sangat . Katanya kalau aku jual RM20 sebotol pun dia sanggup beli sebab katanya jus ni sangat bagus dan terbukti berkesan untuk nenek. Tak pe atok aku jual jus delima dengan harga minima  sebab aku dah tahu khasiat dia.

So kalau korang nak tahu Jus Delima Gulsan ni boleh juga merawat gout. Tapi cara minum kena la lebih sikit daripada biasa. Kalau biasa kena minum 2 kali sehari 2 sudu besar. Tapi kalau gout kena minum 3 kali sehari 2 sudu besar.

So korang apa lagi kalau berminat nak beli boleh hubungi Nisa 012 258 6320 ye. Jangan segan-segan. Murah je RM14 sebotol tau. Mana tau insya allah serasi dengan korang jugak.


No comments:

Post a Comment

nisa