NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Monday, September 30, 2013

APA KHASIAT GOGEN PREMIUM COLLAGEN POWDER

Sana sini banyak orang menceritakan produk EPHYRA serbuk kolagen terbaru. Malah ada terpampang di bilboard kat tepi highway pun.

Satu hari bila aku ternampak ada sorang kawan ni tengah beli benda alah ni. Then aku minta nak tengok ingredient dia. Aku rasa macam sama je dengan produk yang lain macam Aura White dan yang sejenis dengan dia. 

Harganya pun boleh tahan jugak la. Tapi bagi aku cukup dengan mengkonsumsi Gogen Collagen Powder. Sebab aku memang amalkan dah betahun-tahun lamanya. Termasuk mak aku sekali. 

Sebabnya ialah harganya berpatutan kalau nak dibandingkan dengan produk colagen yang lain yang ada kat pasaran tu.

Khasiat dia sama je. Macam mak aku memang tak sakit belakang dan sakit lutut. Tapi mak aku memang amalkan jus delima dan colagen powder ni. Kulit dia pun memang kurang kedut kalau nak dibandingkankan dengan kawan-kawan sebaya dia.

Harganya cuma RM60 je sebotol dan tahan sebulan. Kata mak aku sejak dia amalkan colagen ni kulit tapak kaki dah tak sekasar dulu. Kalau dulu setiap hari dia kena potong kulit tepi kaki sebab kasar sangat.

Tapi sekarang tak lagi. Sakit pinggang dan sakit belakang pun hilang. Sakit sendi pun sama. Malah boleh berjalan selama sejam tanpa henti.  Berdiri lama pun ok. Umur mak aku pun dah 65 tahun. Tapi masih kuat.




Kat bawah ni ada khasiat Gogen Premium Colagen Powder.

Hormon ini adalah penting untuk melancarkan period, melambatkan proses menopause banyak lagi khasiat kolagen ni untuk kaum wanita. Kenapa kita perlu untuk melancarkan period sebab kalau period kita tak lancar memang susah untuk mengandung.

Kolagen ni juga berkesan merawat jika mempunyai masalah tulang belakang. Kolagen ini juga telah diamalkan sejak beribu tahun oleh masyarakat Jepun dan juga Barat. Mereka juga mengimpot kolagen ni daripada Asia. Kolagen ni juga telah dicampurkan dalam bahan kosmetik mereka terutama produk daripada Jepun. Sebab tu kalau kita tengok kulit orang Jepun sangat halus.

Selain daripada tu ia juga akan membantu menganjalkan kulit.

Tak kisah samada kolagen mentah atau dalam bentuk serbuk. Kalau yang mentah tu memang rasa asli tak ada bahan campuran. Kalau Gogen ni dah siap dengan vitamin C.

So kaum wanita dan perempuan yang ada masalah dengan period atau masalah dengan hormon, amalkan kolagen ni daripada sekarang sebelum terlambat.

Kolagen mentah ni ada bau sikit, so kalau sesiapa yang tak tahan dengan bau dia boleh lah cuba Gogen. Gogen ni memang tak de bau langsung dan dalam bentuk serbuk. Boleh dicampurkan dalam sup atau pun minuman.

Kalau sesiapa yang berminat boleh order Gogen dengan aku ye. Hanya RM60 sebotol dan tahan untuk sebulan. Untuk lebih berkesan 2 botol untuk sebulan. Dua kali sehari. Pagi sebelum makan dan sebelum tidur.

Kena amalkan secara berterusan baru nampak kesan. Boleh baca testimoni aku dalam entri-entri yang lepas.

Gogen ni lebih murah kalau dibandingkan dengan serbuk kolagen keluaran lain. Dan juga berdaftar dengan KKM.

Kalau berminat sila hubungi Nisa 012 258 6320. 

No comments:

Post a Comment

nisa