NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Wednesday, September 4, 2013

BEZA POMEPURE DAN JUS DELIMA GULSAN

Semalam ada yang bertanyakan pada aku perbezaan di antara Jus Delima Gulsan dan Pomepure. Aku minta maaf pada yang bertanya sebab aku memang tak pernah tahu apa benda Pomepure tu. Aku cuma pernah cuba minum jus delima Giffarine je. Itupun secara kebetulan je.

So kepada sesiapa yang ingin tahu perbezaan jus Pomepure tu maaflah aku tak dapat nak bagi komen sebab aku tak pernah rasa dan tak tahu pun pasal produk ini.

Yang aku tahu produk pomepure ni memang mahal dan aku mungkin tak akan mampu beli.

So aku memang akan gunakan Jus Delima Gulsan yang ternyata sangat murah dan memang diketahui banyak khasiatnya. Sampaikan kakak aku gelarkan ia Jus Ajaib.

So kalau korang nak tahu pasal khasiat Jus Delima Gulsan ni boleh refer pada entri aku yang lepas-lepas.



Harga nya memang sangat murah. Hanya RM14 je sebotol. Botol kaca dan lebih kurang size macam botol kicap yang kecik tu.

Kalau nak cuba boleh emel, sms, watsapp Nisa 012 258 6320. Jangan malu-malu ye.


No comments:

Post a Comment

nisa