NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Monday, July 5, 2010

DIET DAN SAUNA

Hari ni aku just nak share my experience untuk proses menurunkan berat badan dan sauna.Aku register membership ngan satu fitness centre kat KL ni. So every alternate day lepas keja aku akan pegi exercise. Masa tu berat badan 75kg. Gumuk sungguh kan.Pas dah join 3 bulan aku pun rasa nak timbang badan aku. Ok la ada sedikit saja perubahan. Then aku selalu tengok banyak amoi-amoi dan nyonya-nyonya ni lepas exercise terus masuk bilik sauna or steam room. Pastu aku fikir maybe aku should try it. Yesssss it works. Lepas exercise pastu makan pun kena control. Then it work effectively.

Dulu aku ada portable sauna at home. But after one year rosak pulak dia. So nak kena beli baru. Aiming for sauna pants lak. Harap-harap tercapai. Dah test nanti bagitahu.

No comments:

Post a Comment

nisa