NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Monday, May 13, 2013

APA BEZA KOLAGEN MENTAH COLOR KUNING, PURPLE DAN HIJAU

Mula-mula aku makan kolagen yang color kuning. Aku beli masa kat MAHA kat Serdang dulu. Yang color kuning ni rasanya sebijik cam agar-agar. Takde bau langsung. Sedap je dicampur dengan sebarang minuman.






Pastu rasa gatal lak nak tukar color purple. Ya Allah baunya sangat menusuk hidung. Aku selalu buat campur ngan air kopi ke teh yang aku minum. Sesape yang tak tahan bau ni memang akan tak leh telan.

Then aku rasa gatal lak nak try yang color hijau tu. Kata kajian yang color hijau ni ada banyak klorofil Korang nak tau tak apa guna klorofil kat badan kita. Yang paling aku tau dia akan akan melancarkan perjalanan darah. Then dia akan jadikan badan kita jauh dari penyakit seperti selsema dan demam. 

Yang best kolagen color hijau ni, aku makan masa pregnant, alhamdullillah aku sihat sepanjang 9 bulan. Aku cuma minta mc ngan doktor sebab penat je. Then anak aku jarang kena demam dan selsema.Kalau pun dia demam, demam tu cepat sangat baik. Itulah kelebihan dia yang banyak orang tak tahu.

So sekarang ni aku terus je makan kolagen color hijau ni. Kalau kita rajin makan kolagen ni masa kita pregnant, kulit anak kita akan jadi halus.

Aku dah berjaya mendapatkan kolagen ni dengan harga yang murah. Sesape yang berminat boleh sms, emel atau wats app kat Nisa 012 258 6320.

Yang color hijau 100gm hanya RM8.00. Color purple 100gm hanya RM5.00.

Jom kita cuba kolagen yang ada banyak khasiat. Dan yang paling penting dia akan cantik kan breast dan punggung korang. Aku dah dapat resultnya so korang cubalah pulak.

Tapi kepada yang tak tahan dengan bau dan tak boleh terima kolagen mentah ni aku ada jual jugak serbuk kolagen yang senang dimakan dan dicampur dalam apa jenis makanan pun. Nama dia GOGEN. Aku pernah pos dalam entri yang lepas. Sila lah baca.

No comments:

Post a Comment

nisa