NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Wednesday, May 22, 2013

SYAMPU YANG SANGAT BAGUS UNTUK MENGATASI KEGUGURAN RAMBUT



Syampu kat atas ni aku beli kebetulan masa aku pegi potong rambut anak-anak kat salun kat kampung.

Rambut aku mula gugur dengan banyak lepas aku buat rebonding konon nak luruskan rambut aku yang kembang macam singa tu.

Bila tidur rambut mesti melekat kat bantal, pastu kalau mandi tok sah cakaplah. Penat dah beli syampu Dherbs, Dove anti hairfall, pantene anti hairfall. Semuanya tak jadi.

Nak dijadikan cerita aku terbeli syampu ni kat salun kat kampung. Harga dia memang mahal sikit. Tapi syampu ni didatangkan dengan hair tonic yang sangat best bila dipakai. Sejuk je bila kena kat kulit kepala.

Yang best tu sekali pakai, rambut dah terus tak gugur. Kalau tak dulu, aku tak sikat rambut sebab dia gugur banyak sangat. Sikat dengan jari pun boleh gugur. Aku rasa kalau aku tak jumpa syampu ajaib ni mesti kepala dah jadi padang jarak padang terkukur. Hu..hu...sedih walaupun aku ni bertudung tapi rambut tetap penting kan.

Alhamdullillah dah jumpa syampu ni aku tak akan tukar yang lain. Aku pernah tanya nyonya tu apa ingredient syampu tu, dia cakap syampu tu macam kat Yun Nam Hair Care tu. Ia ada ginseng sikit untuk kuatkan akar rambut. Aku boleh bet kalau korang pegi beli syampu kat Yun Nam tu mesti ratus-ratus punya.

Aku dah kenalkan syampu ni kat beberapa kawan-kawan dan rata-rata semua berpuas hati. Aritu aku bawa balik dari kampung 5 set smua dah abis kawan-kawan minta tolong belikan.

Next week aku nak balik kampung so sesape nak try boleh call, sms (kadang-kadang phone aku tak dak kredit) boleh je terus wats app. Harga dia RM60 tapi tahan lama (aku pakai dekat 6 bulan baru nak abis). Ni kes 2 hari sekali baru nak syampu rambut. Kes takut cepat abis.....

Berminat sila contat Nisa 012 258 6320 untuk order ye....


No comments:

Post a Comment

nisa