NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Thursday, May 9, 2013

REVIEW SEA WEED KOLAGEN MENTAH

Tadi masa aku buka FB, aku ternampak ada orang jual Pil Hormon. Tujuan nya untuk membesarkan punggung dan breast (buah dada).  Hmm..macam-macamlah yang dia orang jual ni kan.

Ok nak citer pasal pengalaman aku sendiri. Aku ni dah ada anak 5 orang. So lepas beranak anak aku no. 5 tu, aku rasa cam breast aku dah jatuh giler doh...Wah bila tengok dalam cermin, sedih la pulak. Then aku makan jamu Indonesia yang name Rumput Fatimah. Tapi bila dah lama makan jamu ni kan panas, so kena ulser la pulak mulut aku. Kejap nanti naik bisul la pulak. Mak aku cakap jamu tu panas.

So aku tukar lak dengan Jamu Ratu Dara. Tujuan aku makan ni coz nak neutralkan period aku yang tak berapa regular tu la. Dah lama makan jamu ni, aku rasa macam breast aku macam berat la pulak. Aduh aku bukan nak besarkan breast cuma nak bagi dia tak jatuh je. Punggung pun rasa lebar. Tak la leper.

Satu hari aku gi tailor aku yang selalu pergi. Then dia kata nak cek ukuran tu ada bertambah ke berkurang ke. Tup-tup sampai kat dada aku dia cakap apasal tetek kau dah besar? Wah kak, mulut kau memang laser giler. Hu..hu..dua tiga kali dia ukur takut tak betul.

Memang lah baru aku tahu rupanya bukan breast aku je bertambah size, malah punggung pun sekali. Aduh ni aku tak suka. Aku pun stop la makan Jamu Ratu Dara tu.

Dah lama tu pulak aku makan kolagen mentah ni...ala yang kaler kuning dan purple tu. Tujuan aku makan untuk cantik kan kulit muka.

Agak lama jugak la aku dah stop makan jamu tu dan continue dengan kolagen mentah ni. So aku make sure aku tak akan besarkan breast aku lagi.

Tapi lepas dua bulan makan kolagen ni, aku rasa breast aku penuh dah tak jatuh lagi. Dia macam padat je. Tak kecut masa memula dulu la.

Aku rasa benda ni banyak orang tak tahu kot. So sesape yang nak menganjalkan breast korang makan la kolagen mentah je tau. Bukan yang diproses tu.



Nanti breast dan punggung korang cantik je. Breast nanti macam terletak tak jatuh dan punggung pun tak leper. Itu yang aku rasa. Tak yah makan Pil Hormon tu, cukup je benda ni. Dijamin tiada bahan chemical kan.

Kolagen yang aku makan tu color purple. So kalau korang nak kan breast yang cantik, makan la kolagen mentah ni.

Tapi kalau korang rasa nak besarkan breast dan punggung korang boleh contact aku untuk beli Jamu Ratu Dara. Sebotol RM30 ada 60 kapsul ye.

No comments:

Post a Comment

nisa