NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Tuesday, May 7, 2013

PURE COLLAGEN POWDER - GOGEN

Kenapa aku suka ambik Gogen - pure collagen powder ni. Coz aku dah ada testimoni dari mak, kawan-kawan dan aku sendiri. Bila makan colagen ni, muka kita jadi halus. Kekadang aku ambik sikit dan campur dengan minyak zaitun, lepas tu letak macam mask kat muka. Biarkan dalam 5 minit. Pastu bilas, aku boleh rasa kulit aku rasa cam baby, halus sangat tau. Ini testimoni aku sendiri la. Tak de penaja yang bayar aku pun. Aku suka share benda yang elok coz aku suka jadi lab rat dengan sesuatu produk tu.  

Mungkin kulit aku serasi dengan Gogen ni kot. Tapi mak dan kak long aku pun ambik suplemen ni jugak. Memang berkesan. Lagi la mak aku dah umur 65 tahun dan kak long aku pun dah 50 tahun. Tapi bila kita ambik sesuatu produk kita kena ambik berterusan baru nampak impak dia. Bak kata mak aku, kita kena istiqamah kalau nak cuba sesuatu produk. Jangan makan malam ni, esok nak terus ada impaknya.



So sesape yang nak cuba, boleh order dengan aku ye. SMS, emel dan watsapp pun bole. Kalu aku tak angkat phone, sila sms ye. Ni no. aku 012 258 6320.
 

No comments:

Post a Comment

nisa