NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Sunday, July 7, 2013

PENGHANTARAN JUS DELIMA SECARA POS





Arini rasanya aku terpanggil nak bagitau semua yang ingin membeli Jus Delima Gulsan secara pos. Rata-rata ada yang mengatakan mahal setelah dicampurkan dengan kos pos. Kos pos itu bukan aku yang tentukan. Ianya adalah daripada Pos Laju. Mereka ada menentukan berat barang yang dihantar mengikut zon.

Lagipun Jus Delima ini adalah dalam botol kaca. Maka urusan pembungkusan adalah rumit untuk mengelak kan ia daripada pecah. Maka bila dah dibungkus ia akan jadi bertambah beratnya. So untuk makluman semua berat akan bertambah daripada yang sedia ada.

Maka janganlah anda semua ingat aku yang suka-suka untuk meletakkan harga pos sesuka hati. Ia adalah mengikut berat yang telah ditentukan oleh pihak Pos Laju. Tapi jika sekiranya ada yang telah bank in lebih kat aku, aku akan pulangkan balik duit tu. Tak kaya makan duit yang tak ikhlas. Okey harap faham semua.............

Tu je lah nak citer arini. Mood rasa macam ke laut je sekarang ni.....

No comments:

Post a Comment

nisa