NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Sunday, July 14, 2013

REVIEW TONIK & SHAMPOO UNTUK RAMBUT GUGUR - ESZ

Minggu ni aku nak balik kampung. So sesape yang nak order syampu ESZ tu boleh call, sms ye.

Testimoni syampu ni aku pernah citer kat dalam blog ni.

Setahu aku syampu ni adalah yang paling terbaik yang pernah aku cuba dan kesan nya boleh dilihat selepas sekali pakai sahaja.

Semua testimoni tu adalah benar dari aku, saudara mara terdekat dan mereka yang telah menggunakan nya sahaja.

Testimoni tu tak dibayar pun. Sebab aku pun beli daripada nyonya kat kampung aku tu. Minta sikit diskaun pun tak dapat wei.....

Syampu ni memang tahan berbulan-bulan tau. Dia datang dengan tonik sekali. 

Harga syampu dan tonik hanya RM60 je tak termasuk kos pos.

Ni rupa syampu yang aku cakap tu.


No comments:

Post a Comment

nisa