NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Sunday, July 14, 2013

TERBARU TESTIMONI JUS DELIMA GULSAN

Salam semua. Apa khabar semua pembaca yang budiman. Harap semuanya sihat dan berkemampuan untuk mengerjakan ibadah terawih di bulan Ramadhan bulan yang penuh dengan keberkatan ini.

Arini aku nak share testimoni terbaru oleh seorang customer ini. Kakak ni tengah pregnant dan adalah pengidap darah tinggi.

Masa mula-mula aku dapat sms dari kakak ni aku rasa cuak dan takut. Sebab masa mula-mula minum jus ni, kakak tu cakap lendir terus keluar, batuk dan selsema. Tapi disebabkan oleh sikap kesabaran maka kakak tu pun teruskan jugak. Kesian lak aku dengar. Ye lah orang pregnant kan. Sebab aku pun pernah melalui semua tu.

Pastu kakak tu pegi buat regular pregnant check up dan guess what. Dia cakap blood pressure dia dah stabil dan blood count dia 14. Nurse tu cakap dia tak pernah ada patient yang ada blood count yang tinggi. Bila kakak ni antar sms aku pulak tak faham. Lepas kakak ni dah explain dia cakap kalau blood count tu tinggi maksudnya sangat ok. Alhamdulillah aku tumpang gembira bila dengar berita ni. 

Katanya kalau yang biasa 10 - 12 je. Tapi kakak ni sejak dia amalkan Jus Delima ni blood count dia dah jadi sangat ok. Berkat dengan kuasa Allah dan berkat ikhtiar serta kesabaran kakak ni telah mendapat tahap kesihatan yang paling optimum.

Kepada kakak ni aku doakan agar dia dan baby dalam kandungannya sihat sepanjang tempoh kehamilan ini.

Testimoni ini adalah testimoni benar yang dihantar melalui sms kepada aku.

Terima kasih kak kerana menjadi pelanggan saya.





Kepada sesiapa yang ingin membeli Jus Delima Gulsan ni boleh call, sms, wats app Nisa 012 258 6320. Harga dia memang berbaloi ok. Hanya RM14 je sebotol.

COD pun boleh jugak. COD area Ampang Park, KLCC, KL Sentral dan Puncak Alam.

Kalau korang beli 5 botol dan lebih insya allah akan ada penghantaran percuma sekitar kawasan Taman Desa, Jalan Klang Lama.




No comments:

Post a Comment

nisa