NATURAL REMEDIES

ISLAMIC CALENDAR

Thursday, July 11, 2013

TESTIMONI BENAR DAN TERBARU JUS DELIMA GULSAN

Arini rasa cam ada mood nak menulis. Nak menulis pun kena ada mood. Kalau tak otak macam blank tak tau nak tulis apa kan.

So harap-harap korang semua dapat menunaikan solat terawih yang datang hanya sekali setahun ni. 

Nak citer mak aku memang sakit lutut dan dia memang tak dapat nak berdiri lama. Selepas dia mengamalkan Jus Delima dan Gogen ni, alhamdullillah dia dah dapat berdiri lama dan sempat mengabiskan terawih. Sama juga dengan kakak aku yang sulung ni, dalam bulan ramadhan ni dia memang ari-hari pegi terawih sebab kaki dia dah tak sakit dan bengkak. Kalau korang nak tahu kakak sulung aku ni ada penyakit kencing manis dan kaki dia selalu rasa macam bisa-bisa. 

Semenjak dia amalkan Jus Delima ni, memang dia dah tak de rasa bisa kat kaki dia. Kalau tak dia memang kena ambik ubat dari hospital untuk hilangkan bisa-bisa tu.

Dia memang happy sangat sebab aritu doktor cakap kolesterol dia ditahap yang selamat dan tak payah makan ubat. So memang dia minum jus setiap hari. Tapi kalau dalam bulan puasa ni, caranya cuma minum selepas berbuka dan waktu sahur je lah.

Aku memang menjadi pembekal kat kawan-kawan mak aku dan kakak aku ni. So sesapa yang nak beli boleh je. Aku jual RM14 je sebotol. COD area Ampang Park, KLCC, KL Central dan Puncak Alam.

Kalau pembelian 5 botol dan ke atas akan ada penghantaran percuma di kawasan Taman Desa Jalan Kelang Lama. Lagi satu kalau ada pembeli dari Seremban ke atau kawasan yang berdekatan, boleh lah antar kalau kebetulan aku balik kampung. So bagi tau awal-awal ye.


No comments:

Post a Comment

nisa